fredag 20. februar 2009

jeg hadde enboks som jeg hadde fått et smykke i, jeg tok ut smykket å bruktet det. så hadde jeg ikke bruk for esken mere. det hater jeg -.-'' men jeg liker ikke kaste esker med lokk "/ så derfor tengte jeg å scrappe den. ^^jeg satte på masse blomter som jeg liker så godt å syntes den var ganske fin................









det var da mamma sa.............

"skal du ikke lage noe å ha oppi? et album kanskje" ^^ å jeg syntes det var en god idé ^^























trekkspill album om min kjære bror Nico ;* <33>

"pliis? (A)"

se så nuddelig voffen min er da (A) ^^


nicko som liten våffe-valp (A) awww ^^ ;*

han er sååå søt assa ;* <33







jeg er så glad i den våffen assa ^^ jeg er utrolig glad i deg nico gutten min^^ elsk fra søss ;* <33






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hyl og skrik så mye du vil til meg.. selv om du ikke liker det jeg har laget så bare si det, men en liten ting.. da kan du ikke tro at jeg sier noe fint om det du har laget heller sååh!!! skriv en korserlig liten hilsen til meg da vel (AA) kleem ^^