torsdag 19. februar 2009



jeg fikk en gang en gave med noen lipglosser å sånne ting i. jeg sytse boksen var såppass fi at jeg ikke kunne kaste den, så jeg brukte den til å ha ringer oppi. men så kastet jeg de ringene fordi jeg aldri brukte dem a uansett så var det sånna tannlegeringer å billige greier som jeg absolutt ikke hadde bruk for, men siden jeg er s¨glad i bokser med lokk ås sånt så ville jeg ikke kaste den, men jeg ville ikke ha den sånn som den var heller. jeg fant noen Cola korker å rød var fargen jeg valgte (passer uansett godt til rommet mitt også siden det er rødt ^^)

jeg måtte jo ha med colakorken også ;D




jeg elsker de blomstene der så jeg bruker det på nesten alt av det nye jeg har laget nå ^^ som du ser over så er lokket gjennomsiktig ;D noe som gjør den enda kulere ^^ xP





jeg syntes det var veldig vansklig å få opnet boksen uten å måtte først klemme lokket helt ned å så pirke det opp igjen så jeg lagde to store hull å trede tråd som håndtak ^^ ;D

et litt bedre bilde av hvordan boksen ser ut med gjennomsiktig lok ovenifra:D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hyl og skrik så mye du vil til meg.. selv om du ikke liker det jeg har laget så bare si det, men en liten ting.. da kan du ikke tro at jeg sier noe fint om det du har laget heller sååh!!! skriv en korserlig liten hilsen til meg da vel (AA) kleem ^^