fredag 20. februar 2009

jeg skulle i bursdag til Karoline å jeg hadde lyst til å lage et kort til ho, siden ho hadde laget et så fint kort til meg på min bursdag, men så ble jeg ikke noe fornøyd med det kortet å ville lage et til, men jeg hadde jo tengt til å gi kortet til karoline fordet så da kunne jeg jo ikke gi ho to kort. jeg spurte mamma om ho kunne jelpe meg å viste meg hennes eske som var rød med masse hjerter og sånt som ho hadde gitt til pappa^^ jeg syntes den var kjempesøt, men jeg ville ha nadre farger a så klart å andre ting på utsiden så da fant jeg noen ark med knlle farger å satte i gang ^^



egentlig så ville jeg ha det blå papiret orange, men så var det orange papiret vi hadde ikke knæsht nok så da tok jeg blå i stde^^




her er lokket ^^ det står karoline på den ;D


her ser du innsiden av den søte boksen min (karoline sin) er den ikke lekker ??? <33>





her er et bilde av hvordan den ser ut inni.. den ene hjertesharmsen på det ene bildet så står det "little sister" ^^ det syntes jeg var litt søtt da <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hyl og skrik så mye du vil til meg.. selv om du ikke liker det jeg har laget så bare si det, men en liten ting.. da kan du ikke tro at jeg sier noe fint om det du har laget heller sååh!!! skriv en korserlig liten hilsen til meg da vel (AA) kleem ^^