onsdag 18. februar 2009

jeg driver ikke bare med scrapping. jeg lager hampsmykker også. lange, korte, brede, smale. armbond bokmerker og smykker. egemtlig fletter man makramè men siden man bruker hamp-tråd så kaller alle det hampsmykker ;D her er noen bilder av noen av smykkene jeg har laget:


her er et nermere bilde av skjellet. skjellet har jeg funnet på stranda på en øy som heter revlingen som ligger i oslofjorden rett utenfor fuglevik der mormor har hytte. jeg har bare boret to hull i det å satt tråd igjenoom det ^^













dette er et litt mer fargerikt smykke som jeg lagde spesielt til en T-shorte jeg nettopp har kjøpt

jeg har også noen litt mer pyntete hamp smykker. dette er i rødt å svart ;)







her ser du nermere på perlene på smykket

det går også fint ann å kjøpe "billige perler". her har jeg kjøpt en cola å brukt korken som perle. altså "billig" som i at i stede for å kjøpe en dyr flott perle så kjøper du en cola å får drikke på kjøpet ;D å gjøre den til perle er ikke oe problem. da borrer man bare et hull å ver side å trer tråden i gjennom :D

her er bare et bilde av en fin perle jeg har brukt på to smykker jeg har laget ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hyl og skrik så mye du vil til meg.. selv om du ikke liker det jeg har laget så bare si det, men en liten ting.. da kan du ikke tro at jeg sier noe fint om det du har laget heller sååh!!! skriv en korserlig liten hilsen til meg da vel (AA) kleem ^^