torsdag 19. februar 2009

jeg ELSKER bokser med lokk^^ derfor så måtte jeg nesten scrappe en også. jeg fant en liten rund boks som før var fylt med bittesmå runde sminkefjernere, men de ble fort brukt opp å den ble bare stående å samle støv, men så begynte jeg å scrappe den å jeg gjorde det enkelt for at jeg ikke skulle øderlegge den når jeg skrudde av lokket;D




jeg pyntet lokket. etter at jeg bare hadde satt på blomstene så viste jeg ikke hva mere jeg skulle gjøre. da gavmamma meg en diger knapp som jeg kunne bruke, men jeg synes at den all oppmerksomheten siden den var så stor å hadde såpass mørk farge. jeg lette i knappeboksen å fant ikke bare 1, men kanskje 10 helt like knaooer. jeg tok først en på ver blomst, men jeg manglet fortsatt noe. det var da jeg mistet to knapper ned på lokket å de landet åppå verandre. akkuratt som på bildet, å jeg syntes det var kjempesøtt ^^ (AA)











her er et bilde med lokket av.. helt enkel boks, men alikevel ikke kjedlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hyl og skrik så mye du vil til meg.. selv om du ikke liker det jeg har laget så bare si det, men en liten ting.. da kan du ikke tro at jeg sier noe fint om det du har laget heller sååh!!! skriv en korserlig liten hilsen til meg da vel (AA) kleem ^^