onsdag 18. februar 2009

en gang jeg å mamma var i butikken å så på scrapeting så, så jeg en ferdigsatt sammen boks som jeg fikk utrolig lyst til å scrappe. jeg maste på mamma å ho sa selvfølegerlig ja ^^ jegsatte i gang. limte klippet og knøt. il slutt var boksen ferdig å jeg syntes ikke resultatet var så aller verst heller ^^
her er da boksen. jeg er valgte fargene blå og brun fordi jeg hadde kjøpt noen KJEMPEFINE ark i di fargene som passet så utrolig gidt sammen ;D















til venstre: jeg tok en gjennomsiktig plast tråd å tredde på mange perler å knøt den fast i håndtaket på koksen. gjett om mamma ble iritert når hun så hvor mange perler jeg hadde brukta 'a xP ho likte de så godt D;

til høyre: det er enda en av de fine blomstene som er satt sammen. på den blomsten har jeg brukt litt brun sverte for å få den til å "gli" litt bedre inn med resten av arkene.

jeg hadde et parr fake chanel øredobber som jeg hadde kjøpt på Grand Canariai påske 08. jeg fikk nekt stanga på den ene øredobben å jeg klarte ikke fikse den, men jeg hadde ikke hjerte til å kaste dem så jeg knakk stanga på den andre også å limte dem på ver sin side av hanken å det gjorde faktisk veldig mye for esken ;D ^^

4 kommentarer:

  1. Wow, flott boks! Og du er 14 år? Kommer til å være Norgesmester når du er 20 du :D

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Kjempe flott boks, og jeg er enig med din mor at de perlene var knall lekre.
    Du er dyktig i det du gjør.

    SvarSlett
  3. For en utrolig fin boks Ida Marie! Du er jo et naturtalent! Har du det fra moren din kanskje?
    Du har laget veldig mye fint!

    Hilsen Linn

    SvarSlett
  4. hehe^^ tusen takk alle sammen ^^ jeg har det fra moren min ja;D ho er kjempeflunk. hadde det ikke vært for ho så hadde jeg aldri scrappa. (for jeg har nemlig ikke råd til det :S)

    SvarSlett

hyl og skrik så mye du vil til meg.. selv om du ikke liker det jeg har laget så bare si det, men en liten ting.. da kan du ikke tro at jeg sier noe fint om det du har laget heller sååh!!! skriv en korserlig liten hilsen til meg da vel (AA) kleem ^^