mandag 23. mars 2009

scrappemesse

HEISAN SVEISAN ;D

i dag var jeg, renate, mamma, mormor og en venninne av mormor på scrappe messe. det var kjempegøy^^ vi kjøpte masse. eller renate og jeg kjøpte ikke så VELDIG mye, men mamma kjøpte EXTREEMT mye. å jeg deler jo alt med mamma så da kjøpte jeg på en måte my jeg å xP hehe.

men her er et bilde av det jeg kjøpte^^


her er et bilde av det renate kjøpte ;D


jeg gidder ikke ta bilde av det mamma kjøpte for ho kjøpt så mye :S
men her er noen bilder av meg og renate da ^^
























<-- renateida -->

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hyl og skrik så mye du vil til meg.. selv om du ikke liker det jeg har laget så bare si det, men en liten ting.. da kan du ikke tro at jeg sier noe fint om det du har laget heller sååh!!! skriv en korserlig liten hilsen til meg da vel (AA) kleem ^^