onsdag 18. februar 2009

selv om je ikke drikker vin (14 år) så betyr ikke det at jeg synes det er korserligere å gi bort\sette en litt finere vinflaske på bordet. derfor lagde jeg en
vintag som man trer over tuten på vinflasken for å gjøre vinen litt mer spennende;D ^^






her er den... ^^
den var noe av det første jeg lagde...



som sagt er jo dette til en vinflaske så hvorfor ikke sette på et vanglass og en vinflaske på tagen å?





jeg måtte jo nesten vise hvordan den ville se ut på en vinflaske også siden jeg sa den skulle være på en vinflaske ;D


her er måten den henger rundt tuten på. jeg satte også en hamptråd rundt så den skulle bli litt mer livlig ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hyl og skrik så mye du vil til meg.. selv om du ikke liker det jeg har laget så bare si det, men en liten ting.. da kan du ikke tro at jeg sier noe fint om det du har laget heller sååh!!! skriv en korserlig liten hilsen til meg da vel (AA) kleem ^^