onsdag 18. februar 2009

de fleste er enige i at en sånn helt knall gul ppost-it-blikk er kjedlig å legge ved siden av telefonen ellr hvor nå det enn du har den "/ det synes nemlig jeg "/ derfor bestemte jeg å mamma oss for å lade notisblokker som man klistrer post-it lappene inni ^^ som en perm å ha dem i <33>







dette er veldig sommerlig blokk. ^^ jeg ,lagde denne mens vi var på hytta på fuglevik i sommerferien 08 å jeg ble veldig inspirert av det sommerlige været å all den gode isen vi spiste ;D







dette er en blomst satt sammen av to blomster. en gul og en rød. etter jeg har lagt dem åppå verandre trer jeg igjennom en klips å bretter ut flippene under. det blir kjemefint ;D






jeg lagde flere blokker også. denne er den førsta av alle sammen ;D






her er enda an av notis bøkene. denne er rosa å har som tema "prinsesse"





her er da sånn notisblokkene ser ut inni. på høyre siden er det plastik så man klistrer hele post-it blokken på kan ta den av uten å øderlegge papiret. på venstre siden er det et lite god ord som gjør deg glad når du åpner den. på denne står det "den sanne optimist er ikke overbevist om at alt ender godt, men at ikke alt kan gå galt"


















her er anda en av notisblokkene jeg har kaget ;D på denne er det masse bond som gjør at den ser litt mer livlig ut ;K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hyl og skrik så mye du vil til meg.. selv om du ikke liker det jeg har laget så bare si det, men en liten ting.. da kan du ikke tro at jeg sier noe fint om det du har laget heller sååh!!! skriv en korserlig liten hilsen til meg da vel (AA) kleem ^^