fredag 20. februar 2009

jeg pleier å tegne en del også. særlig på prøver og sånn å i timene på skolen og sånn. jeg vet ikke helt, men jeg føler at jeg følger bedre med når jeg tegner. det er litt rart xP men når jeg gjør det så blir læreren bare sur. men, men "/
her er da i vertfall noen tekninger jeg har laget ^^

jeg har tegnet en del jenter/gutter som lix skal være tomme på en måte. uten følelser og sånn.. her er noen av dem:













jeg har skrevet en liten ting på hver. på den til venstre står det: "you're the reason why I've write those stupid hearts all over my bock" på den til høyre står det: "you broke my heart, like I broke this miror"













til høyre: "I give you my heart"





en litt sån dærre gutte-jente(tomboy)
det er en ganske gammel tegning da "/











<--emogirl - cherleeder-->


bare en eller annen jente som har vert på en eller annen klubb xP (ganske gammel tegning)
















jeg liker å tegne øyne.. her er noen av øynene jeg tegnet..











forsøk på å tegne en som sitter å holder rundt benene sine etter å ha skrevet et kjerlighetsbrev til den som IKKE liker den personen i det heletatt


før var jeg også veldig glad i å lese witch bladene. så da tegnet jeg folk derfra nesten hele tiden.
jeg husker ikke helt hva de heter men jeg tror at til ventre så er elion å høyre er matt eller noe... :S



















<-- WEE ^^ <3>
jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det til høyre er av Will og Matt som holder hender

jeg liker å tegne jenter, med klær som jeg selv ville brukt. den til høyre heter Elise xP den til venstre her jeg tegnet bakpå en prøve xD























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hyl og skrik så mye du vil til meg.. selv om du ikke liker det jeg har laget så bare si det, men en liten ting.. da kan du ikke tro at jeg sier noe fint om det du har laget heller sååh!!! skriv en korserlig liten hilsen til meg da vel (AA) kleem ^^