søndag 19. juli 2009

til jentene mine ^^

ja...



jeg konfirmerte meg jo 9. mai 2009 å da konfirmerte noenn av jentene mine seg å ;D
så da scrappa jeg en liten boks til dem vær som jeg putta gaven oppi^^
gaven var ett armbond og en sånn ting til å sette på T-shorta xP
her er de boksene jeg lagde, men jeg gidder ikke skrive hvem som var til hvem...



her er den orange;)

jeg fant en liten bjelle som jeg synes var ganske søt så da sydde jge den på bak blomsten ;D
synes selv det ble litt fint :D
jeg å mamma har laget en del sånne pærler på sånn stang (hvet ikke helt hva det heter) så da tok jeg den ene å satte bak blomsten ;D

bildet ble litt for lyst da, men jeg kan ikke ta noe nytt siden jeg allerede har gitt det bort xPsiden boksen var rød så fant jeg fram en cola kork som det sto "du er en god venn" inni å satte den på ;Ddet er jo tross alt konfirmasjon, så hvorfor ikke sette på et stempel som utpeker det.? btw.. jeg hadde det stempelet på alle boksene xP

her er den lilla. i tillegg til "konfirmasjon"-stempelet så har jeg å satt på et stempel der det står: "glede"på den engelen så står det: "made for an angel" å såden engler er oppe i himmelen å det er sterner å så passa det med en stjerne ogs ^^jeg lagde en rift i arket å sydde over å syntes selv jeg var ganske oppfinnsom, men så klart er det mange som har gjort det før meg men jeg synes det ble ganske stilig ;D

denne boksen hadde jge hvist bare to brukerlige bilder, siden alle ble altfor lyse :S
men jeg synes denne boksen er ganske søt ^^dette bilde er egentlig ganskelikst, bere nesmere xP







av denne rosa boksen hadde jeg også bare 2 brukerlige bilder :/
denne ble jeg ganske fornøyd med, jeg likte veldig godt de spiral-strimlene^^her er et litt nermere bilde av boksen ;D dette er den blå boksen. det var den første av de jeg lagde her også den engelen, men istede for en stjerne er det to hjerer som henger sammen ;Djeg tok litt hamrtå å lagde en sløyfe å jeg synes det ble ganske søtt faktisk ;K

1 kommentar:

hyl og skrik så mye du vil til meg.. selv om du ikke liker det jeg har laget så bare si det, men en liten ting.. da kan du ikke tro at jeg sier noe fint om det du har laget heller sååh!!! skriv en korserlig liten hilsen til meg da vel (AA) kleem ^^